čtvrtek 8. listopadu 2007

Více pokusů na dětech!

Mám takové zvláštní nutkání tříbit hudební vkus mých nejbližších. Nejvíc gumoví a foremní jsou samozřejmě děti a když už jsem v tak záviděníhodné situaci, že mám miniaturního bratra (tudíž ideální objekt pro empirická pozorování), vždycky mi to nedá a zkouším ho svést z ďábelské cesty lemované Kabáty a Sin With Sebastian. Před nedávnem jsem dokonce začal razit mou zatím nejdůmyslnější cestu, totiž že vždycky, když mu nahrávám alba do mp3 přehrávače, tam nenápadně zakomponuju něco, co původně nechtěl.
A vypadá to, že tahle metoda nese své výsledky. Tuhle mě překvapilo, když mi povídal, že se mu hrozně líbí jedna sólovka od Iana Browna a jestli od něj ještě něco nemám. Minulý týden mě ale dorazil. Půjčil jsem si jeho přehrávač a první, co začalo hrát, když jsem ho zapnul, byli Battles – Mirrored. Bože, on to fakt poslouchá! Je mi jasné, že v tom musím pokračovat. Více pokusů na dětech! Více dětí na pokusy!

Žádné komentáře:

 
TOPlist